ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ «Άνθρωπος-Στόχος-Δράση»
Από τη θεατρική σύμβαση στη μη θεατρική σύμβαση με κύριο άξονα την προσωπική απάντηση στο γιατί της κάθε δράσης.
Με χρήσιμες τεχνικές την «πρό-δραση» («predigra») και την άρνηση/«στοπ» («otkaz») που οριοθετούν τη «βίο-μηχανική» του Μέγιερχολντ και την «εκμηδένιση του εγώ» και την «επικέντρωση στο ουσιώδες» ως πτυχές της τεχνικής της αποστασιοποίησης του Μπρεχτ: υλικά οξύμωρα στην υπηρεσία του καθαρού στόχου μιας δράσης όπως αυτός προσλαμβάνεται μοναδικά από κάθε άνθρωπο.
Διδάσκει ο Βασίλης Οικονόμου
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ
Περιοδοι: Ρωμαικο Θεατρο, Μεσαιωνικο Θεατρο, Θεατρο της Αναγεννησης και Χρυσος Αιωνας Ισπανιας και Δραματολογικη αναλυση χαρακτηριστικων κειμενων των αντιστοιχων περιοδων, Kρητικη Αναγεννηση, Επτανησιακο θεατρο, Αιγαιοπελαγιτικο θεατρο,Νεοελληνικος Διαφωτισμος, Το θεατρο στα νεοπαγες ελληνικο θεατρο, Το κωμειδυλλιο και το δραματικό ειδύλλιο Δρματολογια χαρακτηριστικων κειμενων των περιοδων αυτων.
Διδάσκει ο Πάνος Ζουρνατζίδης
(Το μάθημα πραγματοποιείται και online)
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ PERFORMANCE
Η Τέχνη της Performance είναι η ζωντανή παραστασιακή δράση που διεκδικεί την ύπαρξή της ως έργο τέχνης ισοδύναμο με εικαστικές δημιουργίες, με την ιδιαιτερότητα όμως του εφήμερου. Στο συμβάν της Performance, (μοναδικό και ανεπανάληπτο) το σώμα-φορέας της ζωής και του θανάτου λειτουργεί ως ένα ανοιχτό σύστημα σημείων, ιδεών και τρόπων που ο άνθρωπος σχετίζεται στο παρόν με παρελθόν και μέλλον. Στην performance πρωταγωνιστεί το τελετουργικό «χαμένο» σώμα που ποινικοποιείται ως προς τη θέλησή του να «παρίσταται» ιστορικά ως οργανικό, πολιτικό και ποιητικό σώμα. Στα μαθήματα θα εξετάσουμε τους τρεις άξονες της performance που είναι το πάσχον σώμα, το ασυνείδητο- ως σκιώδης εαυτός- και τη σχέση μεταξύ τους στο εδώ και τώρα.
Διδάσκει η Σοφία Σταυρακάκη
ΦΩΝΗΤΙΚΗ & ΟΡΘΟΦΩΝΙΑ
Η φωνή του ηθοποιού είναι το πολυτιμότερο εργαλείο επικοινωνίας του με το κοινο. Η καλλιέργεια της φωνής και η ορθοφωνία αποτελούν τα βασικότερα μαθήματα της υποκριτικής. Κύριοι στόχοι του μαθήματος είναι η διαχείριση της αναπνοής, η ανάπτυξη φωνητικής ικανότητας και ορθής απόδοσης τραγουδιού.
Διδάσκει ο Αλέξανδρος Κομνάς
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Κύριοι στόχοι του μαθήματος είναι η αναγνώριση του τονικού ύψους και του ρυθμού, η εκμάθηση της μουσικής γραφής.
Διδάσκει ο Ηλίας Κουρτπαρασίδης
(Το μάθημα πραγματοποιείται και online)
ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
Η πρώτη γνωριμία του παιδιού με το μαγικό κόσμο του θεάτρου. Αναζήτηση των μοναδικών εκφραστικών μέσων και η ανάδειξή τους. Η ομαδικότητα και η συνεργασία μέσα από τη δημιουργία μιας παράστασης.
Διδάσκει ο Βασίλης Οικονόμου
Μαθήματα Χορού
ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡΟΣ
Το μάθημα είναι σχεδιασμένο για να αναπτύξει τις τεχνικές δεξιότητες των χορευτών – μαθητών στην τεχνική του σύγχρονου χορού. Εδώ θα γνωρίσουμε τις πλούσιες, διαφορετικές και αντιθετικές ποιότητες, ταχύτητες και δυνατότητες που έχει το σώμα μας μέσα από συνδυασμούς και χορογραφίες. Θα ανοίξουμε και θα κλείσουμε, θα ανεβούμε και θα κατεβούμε, θα πάμε γρήγορα και αργά, με ροή ελεύθερη ή διακεκομμένη, κάποιες φορές με πρόθεση στην κίνηση και κάποιες χωρίς, καταβάλλοντας πάντα τη λιγότερη δυνατή μυϊκή ένταση.
Διδάσκει η Άννα Βεκιάρη
ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΧΟΡΟΥ - DanceAbility
Ο αυτοσχεδιασμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου χορού, απαραίτητο για τη δημιουργικότητα, την έκφραση και την ανάδειξη της προσωπικής καλλιτεχνικής ταυτότητας. Το μάθημα αυτό είναι μια έρευνα πάνω στο προσωπικό κινητικό προφίλ του κάθε χορευτή, ένας χώρος έκφρασης, δημιουργίας και επικοινωνίας με την ομάδα. To μάθημα βασίζεται στο DanceAbility – μέθοδος κινητικού αυτοσχεδιασμού για συμπεριληπτικής ομάδες.
Διδάσκει η Άννα Βεκιάρη
ΧΟΡΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΦΑΝΤΑΣΙΑ – ΚΙΝΗΣΗ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
Με βασικά μας εργαλεία το παιχνίδι και την ελεύθερη κίνηση θα χορέψουμε, θα παίξουμε, θα φανταστούμε, θα δημιουργήσουμε ….και φυσικά θα γνωρίσουμε τις αρχές του σύγχρονου χορού. Το μάθημα ενδυναμώνει τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των παιδιών, την ομαδικότητα και τη συνεργασία, τη σωματική συνείδηση και έκφραση αλλά και την εκτόνωση. Μέσα από την ομαδική διαδικασία η οποία καταλήγει στη δημιουργία μίας ανοιχτής παρουσίασης – παράστασης τα παιδιά γνωρίζουν την παραστατική τέχνη του συμπεριληπτικού χορού η οποία ενισχύει την άρση των προκαταλήψεων και την εξοικείωση με την αναπηρία από μικρή ηλικία.
Διδάσκει η Άννα Βεκιάρη